אז מה בעצם קורה בתהליך הגשת תביעה על רשלנות רפואית, ומה תפקידכם ההורים?
פירטנו לכם כאן הצעדים והצמתים העיקריים שתפגשו איתנו בדרך.
- שיחת ייעוץ – בדיקת היתכנות ראשונית.
ברוב המקרים, הניסיון שלנו מאפשר לנו כבר בשיחת הטלפון הראשונה להבין אם ישנה היתכנות לתביעה, מבחינת היכולת להוכיח שאכן היתה כאן רשלנות רפואית, על פי מצבו הרפואי/קוגניטיבי של הילד, התיישנות המקרה, הקריטריונים הרפואיים ו/או המשפטיים, ועוד. - איסוף חומר רפואי רלוונטי.
במידה והתרשמנו שיש לנו אפשרות לעזור, אנו נתחיל באיסוף כל החומר הרפואי מהגופים הרלוונטיים, אשר חלקו יישלח לבדיקה למומחים רפואיים בתחום. בהתאם לממצאים נחליט אם אנחנו אכן מגישים תביעה, ומי הגורם המתרשל.
- במידה והחלטנו שאכן ישנה היתכנות לתביעה, אנו ניידע אתכם מיד. חשוב שתדעו ששכר הטרחה שלנו משולם רק אם אכן תזכו בפיצוי. בנוסף, נוכל לסייע לכם לקבל מימון בעבור חוות הדעת של המומחים הרפואיים.
- בשלב הזה נקרא לכם לפגישה, כדי שתכירו אותנו ואת המשרד טוב יותר, ותראו שאתם בידיים טובות. בפגישה זו נשוחח, נענה לכם על כל השאלות שעוד יישארו לכם, ונפרוש בפניכם את ההליך המשפטי הצפוי.
- לאחר שהחלטנו ביחד לפתוח בתהליך התביעה, אנחנו מתגייסים במשרד לנושא ולהצלחתו עד הסוף. אנו לוקחים תחת אחריותנו מעט מאוד מקרים בשנה, על מנת שנוכל להעניק את מלוא תשומת הלב של משרדנו עבור כל מקרה ומקרה. זו רק אחת הסיבות שאנו יכולים להתגאות ב-97% אחוזי הצלחה. זה גם הרגע שבו אתם לא נדרשים יותר לעשות דבר.
- אנו מגישים את התביעה כנגד המוסדות שהתרשלו ונדרוש כי הפיצוי שתקבלו יגלם בתוכו את הכספים הנדרשים להמשך הטיפול בילד/ה למשך כל חייו. פיצוי כספי זה כולל בנוסף את הסכומים שכבר הוצאתם, כספים עתידיים שאבדו כתוצאה מחוסר יכולתו של הילד לעבוד, וכן פיצוי עבור הנזק הנפשי/רגשי שספגתם – אתם, משפחתכם וילדכם.
בכל שלב ושלב, אנו דואגים לעדכן אתכם בכל התפתחות, ומשאירים אתכם בעניינים ועם היד על הדופק.